Vágólapra másolva!
Noha a Ferrari első számú pilótája, Michael Schumacher rekordgyorsasággal gyűjtötte be ötödik világbajnoki címét, az olasz istálló nem ücsörög elégedetten babérjain. Már a következő szezonra gondolnak, s gőzerővel dolgoznak az új fejlesztéseken. Ross Brawn technikai igazgató szerint az új autó egészen forradalmi lesz.

Michael Schumacher a Francia Nagydíjon begyűjtötte pályafutása ötödik világbajnoki címét, ilyen gyorsan ez még nem sikerült előtte senkinek. Mivel a konstruktőrök versengésében is majdnem biztos az arany, a Ferrari akár elégedetté is válhatott volna, erről azonban szó sincs: a szezonból még öt futam hátra van, ezeken a második számú pilótára, Rubens Barrichellóra koncentrálva a lehető legjobban kívánnak szerepelni, ezzel párhuzamosan pedig a következő évre való felkészülést is megkezdték. Ross Brawn és csapata már lázasan dolgozik az F2003-as újításain.

Schumi többet keres, mint a Bayern/sport/f-1/20020730schumi1.htmlFerrarihttp://forum.origo.hu/forum/forumServlet?act=show&fid=27940Schumacher Fan Clubhttp://forum.origo.hu/forum/forumServlet?act=show&fid=25513Rubens Barrichellohttp://forum.origo.hu/forum/forumServlet?act=show&fid=30183

A Ferrari háza táján sem lehet ismeretlen a mondás, miszerint jó munkához idő kell, az idei szezon első versenyein ugyanis a tavalyi versenygépekkel köröztek Schumacherék, mert az F2002-es nem készült el idejében. A kerpeni sofőrnek köszönhetően idén még több idő jut a jövő évi felkészülésre, elhamarkodott cselekedet lenne azonban kijelenteni, hogy most idejében elkészülnek.

"A tervünk az, hogy a következő szezon első versenyének az F2003-assal vágunk neki" - mondta a legendás hírű Ross Brawn. "Ez persze semmit nem jelent, hiszen idén is az új autóval szerettünk volna nekivágni az első futamnak, de a dolgok másképp alakultak. Még szerencse, hogy nem volt semmi gond, és így is ellenfeleink előtt tudtunk maradni, de jövőre azért jobb lenne, ha nem kísértenénk meg a sorsot, és idejében befejeznénk a munkát."

Tennivaló éppenséggel akad bőven, a maranellói gyárban szinte mindent tökéletesíteni akarnak a tűzpiros autókon. A motor és a kasztni legapróbb egységeit is áttervezik, az új V10-es erőforrás még az ideinél is megbízhatóbb lesz. Brawn ezzel kapcsolatban szűkszavúan csak annyit árult el, hogy egyes területeken egészen egyedi és forradalmi megoldásokat fognak alkalmazni.

Koncz Dávid