Az előző futamokhoz képest merőben más összetételű abroncsokból rendelhettek az F1-es csapatok a soron következő versenyre, a Malajziai Nagydíjra. A mostanában használtaknál jóval masszívabb, kemény, közepes és lágy gumik szerepelnek a palettán, vagyis jövő hétvégén a leglágyabb gumi is olyan kemény lesz, mint Szingapúrban a legkeményebb volt.
Az újraaszfaltozott, de a hosszú, elnyújtott kanyarok miatt továbbra is gumigyilkosnak ígérkező szepangi pályán a csapatok hasonló programokra rendezkednek be, ezúttal nem látni lényeges eltéréseket közöttük, és az egyes istállókon belül sem. A Mercedes és a Ferrari például ugyanúgy választott, mindössze a kemény és a közepes keverék között van némi eltérés a pilótáik esetében.
A mezőny nagy része 7 szett lágy gumit rendelt, a Red Bull meglepetésre csak 6-ot, így elképzelhető, hogy az előző futamok sormintáját követve ezúttal is alternatív taktikával próbálnak majd a Mercedes nyomába eredni. Példájukat csak a Manor követte.
A Toro Rossónál ezzel szemben támadni fognak, 8 szettnyi lágy gumit kértek. Az olasz kiscsapatnak mindenképpen trükköznie kell, mert Malajziában igen hosszú egyenesek vannak, így várhatóan az elavult tavalyi Ferrari motor miatt hátrányba kerülnek.
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!