Vágólapra másolva!
Óriási adatmennyiséget generál a Mercedes F1-es csapata, ezt mostantól új partnerük, a CrowdStrike segítségével védik. Valtteri Bottas is pótolta a kieső egyéni szponzorát.

Egyre nagyobb figyelmet fordítanak az F1-ben az informatikai biztonság témakörére, és ez várhatóan továbbra is így lesz, mivel világszerte versenyző nagyvállalatokként szükségük van arra, hogy az adatvezérelt döntéshozatali folyamataik biztonságosan működhessenek, és ne kelljen támadásoktól tartaniuk.

A 2014 óta minden világbajnoki címet megnyerő Mercedes már korábban elárulta, milyen fontos nekik, hogy nagy mennyiségű adathoz jussanak az autóikról, ráadásul gyorsan, most egy új partnerrel kezdenek együttműködést annak érdekében, hogy az adataik biztonságban is legyenek. George Kurtz, a CrowdStrike ügyvezetője szerint új sztenderdet állítanak fel a motorsportokban az adatvédelem terén.

Védik az adataikat Forrás: DPPI/Florent Gooden

„Példamutató, ahogy egy világverő csapat a kiválóságra törekszik egy olyan kifinomult, és igen küzdelmes közegben, mint a Forma-1, és a nagyvállalati, felhőalapú kiberbiztonsági piac vezetőjéhez fordulnak, hogy megvédjék a hatalmas infrastruktúrájukat a versenyek és az egész év során” – tette hozzá Kurtz. A vállalat közleménye szerint

a Mercedesnél egy nagydíjhétvége során az autók egyenként 500 GB adatot generálnak, és hetente a gyárban további 5-10 TB adat jön létre.

Ezek egy földrajzilag sokszínű hálózaton is elérhetők, ami ki van téve a kibertámadásoknak. A CrowdStrike Falcon ezt a hálózatot védi, állításuk szerint azonnal, és gördülékenyen bevethető, felhőalapú szoftverükkel. Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke hozzátette, a Forma-1-ben a szellemi tulajdon kulcsfontosságú a versenyelőny kialakítása és megtartása érdekében.

Bottas is talált új személyes szponzort

Nem csak a Mercedes, pilótájuk, Valtteri Bottas is új szponzorral gazdagodik a szezon előtt, miután régi mecénása, a Wihuri az előző szezon eredményeit látva elpártolt mellőle. A finn pilóta új partnere is szülőhazájából származik, a százéves, zárbetéteket készítő és nemzetközi terjeszkedésbe kezdő Abloy áll a 29 éves versenyző mellé.

– nyilatkozta Jari Toivanen, az Abloy ügyvezetője. - Bottas és az Abloy márka számos közös vonással rendelkezik: megbízhatóság, technológiai iránymutatás, elsőosztályú minpség és csapatmunka. E jellegzetességek kifejezetten támogatják az értékeket, amelyeket a márkázás során meghatároztunk.”