Vágólapra másolva!
Mexikóban a két Red Bull kezdett az élen, és az optimizmusukat Max Verstappen autójának lerobbanása sem rontotta el.

„Pénteken egy ideje most először zártunk az élen mindkét autónkkal” – összegezte a pénteki eseményeket Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke a Sky Sports műsorában, miután mindkét tréningen a két pilótája, Max Verstappen és Daniel Ricciardo bizonyult a leggyorsabbnak. Verstappen egy körön egyelőre a legjobbnak bizonyult, de Horner szerint Ricciardo hosszú etapjai is jól sikerültek.

A csapat napja azonban nem volt zökkenőmentes, Ricciardo autójában túlmelegedett az erőforrás, Verstappennél pedig egyelőre ismeretlen okú hidraulikus hiba lépett fel, így a holland pilóta néhány perccel az edzés vége előtt kénytelen volt félreállni.

Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Brendon Hartley, Toro Rosso
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sergio Pérez, Force India
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Szergej Szirotkin, Williams
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lando Norris, McLaren
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Florent Gooden, DPPI, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Mattia Binotto, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pirelli gumi, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Marcus Ericsson, Alfa Romeo Sauber, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Szergej Szirotkin, Williams Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Paul Ripke, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Brendon Hartley, Toro Rosso
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sergio Pérez, Force India
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Szergej Szirotkin, Williams
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lando Norris, McLaren
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Florent Gooden, DPPI, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Mattia Binotto, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pirelli gumi, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Marcus Ericsson, Alfa Romeo Sauber, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Szergej Szirotkin, Williams Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Paul Ripke, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sebastian Vettel, Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Brendon Hartley, Toro Rosso
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Valtteri Bottas, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Sergio Pérez, Force India
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Szergej Szirotkin, Williams
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lando Norris, McLaren
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Daniel Ricciardo, Red Bull
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kimi Räikkönen, Ferrari
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas
Forma-1, Mexikói Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Florent Gooden, DPPI, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Mattia Binotto, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Scuderia Toro Rosso, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Pirelli gumi, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Romain Grosjean, Haas F1 Team, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, McLaren Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Marcus Ericsson, Alfa Romeo Sauber, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Szergej Szirotkin, Williams Racing, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Kimi Räikkönen, Scuderia Ferrari, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Paul Ripke, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Mexikói Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Max Verstappen, Red Bull Racing, Mexikói Nagydíj

„Jó autónk van jó leszorítóerővel, jó mechanikai tapadással. Ezt már Monacóban is lehetett látni, persze, és ma is remekül működött – mondta Verstappen, és hozzátette, „reméli”, hogy szombaton Ricciardóval csatázhat majd a pole pozícióért.

Verstappen délután 1,2 másodperccel volt gyorsabb a 3. helyezett Carlos Sainznál,

így elképzelhető, hogy meg is tudja tartani az előnyének egy részét az élcsapatok autóival szemben. Az biztos, hogy holnap bevetik a bulimódokat, a kérdés, hogy ez mennyit jelent majd nekik ilyen magasságban. Tavaly mindössze egytizedre voltunk a pole-tól, idén jobbnak kellene lennünk – mondta Horner.

„E nagy tengerszint feletti magasság kiegyenlíti a dolgokat, a motorok levegőért kapkodnak, a fékek is küszködnek a légsűrűség miatt. A monacói szárnyakat használjuk, de monzai a leszorítóerőnk. Az autót optimális állapotban tudjuk működtetni és most az erőforrásunk is versenyképes – tette hozzá a csapatfőnök.

Horner elárulta, Verstappennek van még egy tartalék erőforrása, így esetleges motorcsere esetén sem kell rajtbüntetéssel számolniuk.

Ricciardo a szabadedzések után azt mondta, a Red Bull megtankolva nem olyan versenyképes, de alacsony üzemanyagszinttel az. „Viszonylag elégedett vagyok, de nem akarok naiv sem lenni. Szerintem a Ferrari és a Mercedes megkerget majd minket holnap."