„Hazudnék, ha azt mondanám, hogy teljesen elégedett vagyok, mert ideális esetben imádtam volna egy V10-es vagy V12-es, üvöltő szívómotort, de megértem a kiválasztott erőforrás mellett szóló érveket – ismerte el. – Próbálnak felelősségteljesek lenni a költségek, a teljesítmény és a zaj terén. Minden pontot sikerül kipipálni, ezért ennek a motornak kell működnie a Formula-1-ben.”
Azt egyelőre nem tudni, hogy a 2018-as szezon után a Red Bull milyen motort használ majd. A Renault és a Honda mellett 2021-22-től akár az Aston Martin is szóba jöhet.
„Ha megfizethető és észszerű értéket teremt, akkor lesz érdeklődés a gyártóktól, például az Aston Martintól – vélte Horner az új motorformuláról, azt viszont tagadta, hogy a Le Mans-ból tavaly kiszálló Porschéval is egyeztetnének. – Azon kívül, hogy részt vettek néhány megbeszélésen, semmit sem hallottam felőlük – mondta. – Ezen kívül nincs semmi.”
Jó-e a Red Bullnak, ha a Liberty diktál?
Cégügyek intézésével kezdte az évet a Liberty Media, mivel a brit Companies House weboldala szerint az Egyesült Királyságban is bejegyeztették az eddig az adóparadicsomként is ismert Jersey-ben működő Delta Topco Limitedet, Formula One Topco Limited néven. A 2018. január 8-án keletkezett iratokban azonban a legérdekesebb az igazgatótanács tagjainak kiléte.
A papírokban 12 név kerül elő,
köztük a Liberty Media tisztségviselői, a listából teljesen eltűntetett Bernie Ecclestone egykori szárnysegédjei és üzletfelei, valamint három autógyártó felsővezetésének képviselői. Közülük többen csak áttételesen érdekeltek az F1-ben és ritkán lépnek a nyilvánosság elé, de így is jelentős befolyásuk van a sportág jövőjének alakítására.