a megfelelő dokumentumok átnyújtásával igazolják, hogy megfelelnek az új szabályértelmezésnek,
vagyis a hasmagasság ingadozása a kormány koppanástól koppanásig elfordítása során sem haladja meg az 5 mm-t.
Az Autosport úgy tudja, a Ferrari az egyik érintett az ügyben, és újratervezik a vitatott elemeket, hogy biztosan ne kerüljenek pácba. A szaklapnak nyilatkozó egyik szakember rámutatott, hogy Whiting levele csupán egy állásfoglalás, nem kőbe vésett előírás, de ettől függetlenül szabálytalanságot kockáztatnak azok a csapatok, amelyeket rajtakapnak, hogy az autójuk padlólemezének mozgása túlmegy a tűréshatáron.
A Red Bull állítólag egyébként szabadságot szeretett volna a futómű fejlesztése terén, de a Ferrari további szigorításokat támogatott. A Mercedes állítólag azt javasolta, hogy az FIA engedélyezze az 1994-től betiltott aktív felfüggesztés újbóli bevezetését, de a szövetség által előírt szoftverrel és hardverrel. Whiting pont a Nemzetközi Fellebbviteli Bíróság egy 1993-as határozatára hivatkozva adta ki a direktívát, ami az egyik csapat névtelen képviselője szerint ellenőrizhetetlen lesz.