A Red Bull jövőre még biztosan a Renault erőforrásait használja majd, valószínűleg TAG-Heuer néven, utána viszont egyelőre nem tudni, hogy milyen motor kerül majd az autójukba, mert a francia gyárral egyelőre nem állapodtak meg. 2021-től az Aston Martin is kacérkodik az F1-es motorszállítással, de kemény feltételeik vannak.
A főszponzori megállapodás a következő logikus lépés az innovációs együttműködésünkben
– nyilatkozta Palmer. – Élvezzük a globális márkamegjelenést, amit a felfrissített Forma-1 nyújt nekünk. Az erőforrással kapcsolatos egyeztetések érdekesek a számunkra, de csak akkor, ha a feltételek megfelelők. Nem fogunk beszállni egy fegyverkezési versenybe, ahol nincs korlátozva az anyagi ráfordítás és a próbapadok munkaórái, de ha az FIA megfelelő környezetet teremt, akkor minket is érdekelhet a szerepvállalás.”
Ez egyelőre csak pénz
Helmut Marko, a Red Bull motorsport-tanácsadója az ORF-nek kijelentette, hogy az Aston Martinnal kötött megállapodás „pénzügyi együttműködés, és semmi köze nincs az erőforráshoz”, és hozzátette: „Kíváncsian várjuk, hogyan fog működni a Toro Rosso és a Honda, aztán 2018 szeptemberében majd meg tudom mondani, hogy (a Red Bullnál) mihez kezdünk 2019-re.”
Marko szerint meggyőződtek a Honda F1-es terveiről, és ők maguk is megvizsgálták a siker esélyeit, ez alapján optimisták a közös jövőt illetően.
„A Honda rendelkezik az anyagi potenciállal, a szükséges infrastruktúrával, az egyik legmodernebb gyárral és próbapadokkal, valamint teljes elkötelezettséggel a Forma-1 és a közös győzelem iránt – szögezte le Marko. – A japán mentalitást viszont kezelnünk kell, ez persze kissé eltér tőlünk, európaiaktól.”