„Kétféle típusú szponzori veszteség lehetséges. Az egyik, amikor elhagyják a sportot, erről néha nem lehet tudni, hogy az ember tehet-e róla vagy a sport vagy csak a körülmények. Amikor viszont valaki átmegy egy másik csapathoz, az azt jelenti, hogy a sporttal elégedett, de a csapattal nem – magyarázta Brown. – Az elmúlt néhány évben nálunk ebből több volt, mint előtte egy évtizedig.”
Amikor elkezdjük ezt összeadni, az eredmény elkezdi ellensúlyozni a Hondával kötött szerződésünk pozitívumait.”
Az F1-es ügyekben bennfentes szakblogger, Joe Saward szerint csak idő kérdése a McLaren és a Honda szakítása, bár a japánok nem nyitottak erre. Saward arról számolt be a blogján, hogy a paddockban néhányan azt szeretnék, ha a McLaren már a nyári szünet után Mercedes motorokkal állna rajthoz, ez azonban anyagi, jogi és műszaki szempontból is irreálisnak tűnik.