A Ferrari egyelőre nem reagált az elképzelésre, de tőzsdei vállalatként szinte biztos, hogy tiltakozni fognak az elképzelés miatt. A Liberty korábban felvetette, hogy a válság óta javasolt költségplafon bevezetésével csökkenthető lenne az F1-es csapatok költekezése, de
Sergio Marchionne, a Ferrari elnöke kijelentette, ő nem hiszi, hogy korlátozni lehetne a csapatok költségvetését.
Az elmúlt évek során igen kevés komoly szponzor jelent meg, még olyan nagy csapatok is főszponzor nélkül versenyeznek, mint a McLaren. A Forbes becslése szerint 2010-ben az istállók költségvetésének 35%-át tették ki a szponzori bevételek, 2015-ben ez az érték már csak 32% volt. Claire Williams tavaly úgy vélte, egyre nehezebb cégeket a sport mellé állítani.
Beszélgetek másokkal is, akik különböző bajnokságokban próbálnak szponzorokat szerezni vagy jogtulajdonosként működnek, és nehéz a helyzet
– vélte. – Szerintem a közösségi média felemelkedése nem tett jót, mert most már rengeteg lehetőség van arra, hogy a márkák az üzeneteiket terjesszék, és ehhez nincs szükség több milliós befektetésekre sem.”