Palmer egyébként arra számít, hogy bizonyos kanyarok nem nehezebbek, hanem könnyebbek lesznek, mert a nagyobb tapadásnak köszönhetően simán be lehet majd venni őket padlógázzal. Abban másokhoz hasonlóan ő sem biztos, hogy a versenyzés izgalmasabb lesz.
„Talán valakit közelről üldözve is padlógázzal be lehet majd venni az Eau Rouge-ot, lendületet nyerve a szélárnyékában. Lehet, hogy DRS nélkül nagyobb lesz a szélárnyék hatása. Ezt nem tudhatjuk, amíg ki nem megyünk a pályára" – mondta.
Ha visszanézzük, láthatjuk, hogy amikor 2007/2008-ban nagy volt a leszorítóerő, az autók nehezen maradtak közel egymáshoz, nem volt DRS sem, mégis történtek előzések."
„Néha nagyon erősen húzott a szélárnyék, ami az utóbbi években nem volt annyira erős, vagyis most kétszeres hatással számolhatunk. Szerintem csak Melbourne-ben fog kiderülni az igazság."