A kanyarokban sokkal gyorsabbnak érzem az autót, ez tetszik
- nyilatkozta. - Mindig örülünk, ha a kanyarokban megnő a tempó, a tapadással és a leszorítóerővel együtt."
A szélesebb autók és gumik miatt a légellenállás nőni fog 2017-ben, ami az egyenesekben lassabb tempóhoz vezet majd, de Bottas szerint "ez nem igazán számít", sokkal lényegesebb, hogy a kanyarokban gyorsabbak lesznek az autók.
A finn úgy véli, az új szabályok ellenére a pilótáknak nem kell sokat változtatniuk a vezetési stílusukon, de néhány új kihívással azért így is szembesülnek. "Szerintem az lesz a legnehezebb feladat, hogy a hosszabb etapokon is jó állapotban tartsuk az abroncsainkat - mondta. - Afelől semmi kétség, hogy fizikálisan nehezebb lesz vezetni a nagyobb erőhatások miatt, de azt nem tudom, hogy az autó irányítása mennyire lesz nehéz. Szerintem ezen a téren nem lesz túl nagy a különbség."