Vágólapra másolva!
Ezúttal nincs nagy különbség a csapatok gumiválasztásai között, mindössze árnyalatnyi eltérések látszanak a kemény, a közepes és a lágy abroncsok rendelésében.

Az előző futamokhoz képest merőben más összetételű abroncsokból rendelhettek az F1-es csapatok a soron következő versenyre, a Malajziai Nagydíjra. A mostanában használtaknál jóval masszívabb, kemény, közepes és lágy gumik szerepelnek a palettán, vagyis jövő hétvégén a leglágyabb gumi is olyan kemény lesz, mint Szingapúrban a legkeményebb volt.

Az újraaszfaltozott, de a hosszú, elnyújtott kanyarok miatt továbbra is gumigyilkosnak ígérkező szepangi pályán a csapatok hasonló programokra rendezkednek be, ezúttal nem látni lényeges eltéréseket közöttük, és az egyes istállókon belül sem. A Mercedes és a Ferrari például ugyanúgy választott, mindössze a kemény és a közepes keverék között van némi eltérés a pilótáik esetében.

Kemény gumik láthatók Sebastian Vettel tavalyi Ferrariján Forrás: © FERRARI MEDIA/© Foto Studio Colombo

A mezőny nagy része 7 szett lágy gumit rendelt, a Red Bull meglepetésre csak 6-ot, így elképzelhető, hogy az előző futamok sormintáját követve ezúttal is alternatív taktikával próbálnak majd a Mercedes nyomába eredni. Példájukat csak a Manor követte.

A Toro Rossónál ezzel szemben támadni fognak, 8 szettnyi lágy gumit kértek. Az olasz kiscsapatnak mindenképpen trükköznie kell, mert Malajziában igen hosszú egyenesek vannak, így várhatóan az elavult tavalyi Ferrari motor miatt hátrányba kerülnek.

Így rendeltek a csapatok a Malajziai Nagydíjra Forrás: Pirelli

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!