Sárga zászlók esetén egyébként nem a hagyományos értelemben vett három szektort nézve kell kötelezően lassítani, hanem a bírói szektorok között, azok pedig rövidebb szakaszokra osztják fel a vonalvezetést. A 8-as kanyar például a 2. szektorban, a 16. és a 17. bírói poszt közt található, a 9-es pedig a 17. és a 18. közt.
A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner bemártaná Rosberget, ő ugyanis nehezen hitte el a Sky Sportsnak, hogy ilyen erős kör- és szektoridővel a német kellően lassított. Ezzel persze a saját pecsenyéjét sütögetné, mert Rosberg hátrasorolásával előrébb lépne a rajtrácson Daniel Ricciardo és Max Verstappen.
Ricciardo megelőzhette volna Rosberget
A mezőny javarésze pórul járt Alonso megpördülésével – közéjük tartozik Lewis Hamilton is, aki az első gyors körök megtétele után még 1 tizeddel vezette a tabellát Rosberg előtt, ám az utolsó percben nem tudott javítani. "Nem tudom, Nico mennyit gyorsult, de én négy tizedet javítottam az első szektorban, szóval szóval jónak éreztem a kört. Szerencsétlen volt Fernando megpördülése, de előfordul ilyesmi. Nem vagyok nagyon letörve" - közölte.