Max Verstappen a hétvégi Spanyol Nagydíjon az eddiginél jobb technikát kap maga alá, amikor elfoglalja a Toro Rossóhoz lefokozott Danyiil Kvjat helyét a Red Bullnál, de nem lesz olyan gyerekjáték átpattannia egyik autóból a másikba, mint hinnénk. A Renault motorját már ismeri, de
így is sok eljárást újra kell majd tanulnia,
nem utolsósorban a rajtprocedúrát, illetve a kormánykeréken található műszerfal kezelését.
Elemzésében a Motorsport.com technikai szakírója, Matt Somerfield rámutat, hogy a Red Bull és a Toro Rosso kormányának kialakítása (mindkettőt lásd lent!) jelentősen eltér egymástól: bár mindkettő közepét forgókapcsolók foglalják el, a funkciójuk nem azonos, és a többi gomb sem ugyanott van. Verstappen nem tagadta, hogy amikor a múlt héten Milton Keynes-be látogatott, ki sem akart szállni a szimulátorból, ahol tét nélkül gyakorolhatta az RB12 kezelését, de természetesen
így is benne van a pakliban, hogy éles helyzetben véletlenül mellényúl a műszerfalon,
vagy nem jut eszébe, miként oldhat meg egy menet közben, a pályán felmerülő problémát.