Csak Szingapúrban vár újabb sikert a Red Bull

Forma-1, Red Bull, Magyar Nagydíj
BUDAPEST, HUNGARY - JULY 24: Daniil Kvyat of Russia and Infiniti Red Bull Racing drives during practice for the Formula One Grand Prix of Hungary at Hungaroring on July 24, 2015 in Budapest, Hungary. (Photo by Lars Baron/Getty Images) // Getty Images/Red Bull Content Pool // P-20150724-00418 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
Vágólapra másolva!
A Hungaroringen két dobogós helyet szerző istálló csapatfőnöke, Christian Horner nehezebb versenyekre számít Belgiumban és Olaszországban, de úgy véli, egy kis eső segíthet a nekik nem fekvő helyszíneken is.

Monacóban és különösen a Hungaroringen emlékeztetett tavalyi formájára a Red Bull, Christian Horner viszont arra számít, hogy a motorteljesítményre érzékeny spái és monzai pályákon nem igazán lesznek esélyesek a dobogós helyek és az erős pontszerzés megismétlésére. A Renault csupán az Orosz Nagydíjra ígért erősebb motort, így addig a jelenlegi erőforrásokkal kell beérniük.

„Most kiélvezzük a pillanatot, de a szünet után Spára, valamint kifejezetten Monzára fogunk gondolni” – mondta Horner, miután Danyiil Kvjat a 2., Daniel Ricciardo pedig a 3. lett a Hungaroringen. „Ezek Magyarországnál sokkal kalandosabbak lesznek, legközelebb talán Szingapúrban nyílhat esélyünk a egy feltűnő eredményre. Továbbra is igyekezni fogunk, fejlesztjük az autót, mert sem tudhatjuk, talán esni fog Spában. Olyan helyzetbe kell kerülnünk, hogy előnyt kovácsolhassunk abból, ha a többieknek rossz napjuk van.”

Esőben reménykednek a Red Bullnál Forrás: 2015 Getty Images/Lars Baron

A Red Bull továbbra is biztos abban, hogy az idei lemaradásuk fő oka a Renault háza táján keresendő, de Adrian Newey azt is elismerte, hogy az autó sincs egy szinten az éllovasokéval. A Brit Nagydíj óta viszont több újítást is bevetettek, amelyek javítottak az RB11 teljesítményén, bár a Hungaroring jellege is segítette őket abban, hogy lépést tudjanak tartani a Ferrarival és a botladozó Mercedesszel.

„A srácok az aero részlegen jelentős előrelépéseket tettek az autó elejénél, és mechanikai szempontból is van némi javulás” – magyarázta Horner. „A téli szabályváltozásokat eléggé megszenvedtük az autó eleje kapcsán, de ezen már túlléptünk, és az elmúlt két-három verseny a karosszéria szempontjából elég pozitívan alakult.”

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma–1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!