Érdekesség, hogy a DTM-mel azonos pontértékkel megjelent a táblázatban a Túraautó-világbajnokság (FIA WTCC) is, amelynek jelenlegi mezőnyéből az idén maximum Yvan Muller kaphatna F1-es licencet, de neki is csak akkor lenne elég pontja, ha megnyerné a bajnokságot.
A sorozatban résztvevő Michelisz Norbertnek három év alatt legalább két bajnoki címet és egy 3. helyet kellene szereznie, ha – elméleti síkon – az F1-ben szeretné folytatni a pályafutását.
Mentességet kapnak a versenyzéssel járó pontok megszerzésének kötelezettsége alól azok az aktív F1-es tesztpilóták, akik az új szabályozás miatt automatikusan elesnének a szuperlicenctől. Megnyugodhat tehát Susie Wolff és Pascal Wehrlein, ők továbbra is jogosultak lesznek az F1-es részvételre, ahogy mindenki más is, akinek az idei szezonra érvényes licence van, mivel azok három évig még érvényben maradnak.
Nem szerepel a listán a Formula E bajnokság, amelynek győztese a következő szezontól automatikusan megkapja a szuperlicencet az F1-be. Ezzel is összefüggésben az elektromos autóverseny szervezői bejelentették, hogy csak olyan pilóták vehetnek részt a kategóriában, akik az FIA pontrendszerében három év alatt legalább húsz pontot összeszednek vagy az előző szezon során legalább három futamon részt vettek.
A Motorsport Világtanács azt is közölte, hogy a GP2 promótere jelentkezett az új Forma-2-es bajnokság lebonyolítására kiírt tenderen, így elképzelhető, hogy a jövőben az ismert utánpótlás kategória szolgál majd az újjáéledő széria alapjául. Korábban az is felmerült, hogy a Formula Renault 3.5 lehet a kiszemelt, de erről egyelőre nem érkezett megerősítés.