Vágólapra másolva!
Az idény első tíz futamán a Red Bullt megelőzve az olaszok végezték a legjobb munkát a bokszban, az egy évvel ezelőtt élen álló Mercedes visszacsúszott a negyedik helyre.

A rendkívül szoros 2012-es mezőnyben akár századmásodperceken is múlhat a versenyek végkimenetele, ezért fontos, hogy a csapatok minden területen a lehető legjobb munkát végezzék. Kiemelt szerepet játszanak a bokszkiállások is, az Auto Motor und Sport ezért kielemezte, milyen munkát végeztek az istállók az idény első tíz futamán, a Német Nagydíjig.

A világbajnokságban vezető Fernando Alonso a bokszkiállások tekintetében is elégedett lehet csapatával, a lista élén ugyanis a Ferrari áll, ők átlagosan 3,7 másodperc alatt cseréltek kereket. A Red Bull versenyzőinek 18 századdal kellett több időt eltölteniük a bokszban, a harmadik helyen pedig kisebb meglepetésre a bajnokságban csak nyolcadik Force India áll. Az Auto Motor und Sport egy évvel ezelőtt is elkészítette ezt a kimutatást, akkor a Mercedes állt az élen, idén viszont meg kell elégedniük a negyedik hellyel, több mint 3 tized lemaradással a Ferrari mögött.

Bár a McLaren a kezdeti nehézségek után egyre jobb munkát végez, és az egyszeri rekordot is ők tartják 2,31 másodperccel, az idény elején sok időt veszítettek a bokszban, így a Toro Rosso mögött csak a hatodik helyet foglalják el, 4,42-es átlaggal. A pályán egyre erősebb formát mutató Lotus a nyolcadik, a Sauber pedig csak a tizedik helyre fért fel. A listát a mezőny két leggyengébb csapata, a Marussia és a HRT zárja. Összességében egyébként elmondható, hogy az istállók egyre jobb munkát végeznek, a kerékcserékre fordított idő csökkent a 2011-es adatokhoz képest.

1. Ferrari 3,70 mp
2. Red Bull 3,88 mp
3. Force India 3,95 mp
4. Mercedes 4,04 mp
5. Toro Rosso 4,41 mp
6. McLaren 4,42 mp
7. Williams 4,45 mp
8. Lotus 4,49 mp
9. Caterham 5,45 mp
10. Sauber 5,46 mp
11. Marussia 5,98 mp
12. HRT F1 6,98 mp